• Tijdens het zomerreces heeft het bestuur besloten om over te stappen op een uitgebreider pakket van Sportlink. Dit heeft ook consequenties voor de website: deze is namelijk helemaal nieuw.

    Een nieuwe website
    De keuze voor Sport.link betekende dat er een nieuwe website moest komen. De overstap heeft als gevolg dat een deel van de geschiedenis die op de vorige website te vinden is (zoals wedstrijdverslagen en nieuwberichten) spijtig genoeg niet mee kon verhuizen naar de nieuwe (deze) website. Van de gelegenheid wordt gebruik gemaakt om verouderde informatie te updaten of weg te laten als deze overbodig is. Ook wordt het menu weer iets beter ingericht om informatie beter vindbaar te maken. Andere voordelen: het programma is nog meer actueel en de website is beter toegankelijk op mobiele apparaten. Voor de rest laten ook wij ons nog een beetje verrassen.

    Zoals je kunt zien, is de website nog lang niet 'af'. Dat is hij natuurlijk nooit, maar op dit moment is een groot deel van de pagina's nog leeg, onvolledig of lelijk. Daar wordt aan gewerkt en we pakken de belangrijkste dingen natuurlijk eerst aan. Het wedstrijdprogramma is compleet, dus je kunt gewoon weer hier terecht voor de volgende #matchday!

    Wat is Sport.link en waarom overstappen?
    Sport.link is een modulair systeem met o.a. functionaliteit voor website, ledenadministratie, contributiebeheer, boekhouding en clubTV. Het ledenbeheer van o.a. de KNVB - dus ook dat van JSV - wordt al met Sport.link verzorgd.

    De systemen die JSV nu gebruikt brengen onnodig extra handelingen en kosten met zich mee en door met Sport.link te gaan werken wordt een grote inhaalslag gemaakt en een kostenbesparing bereikt.

    ClubTV
    Alle pogingen ten spijt: ClubTV is bij JSV, ondanks de prima schermen die in de kantine aanwezig zijn, nog geen succes geworden. Met de module van Sport.link behoort dit tot het verleden en kunnen we de club en haar gasten nieuwtjes en feiten op voetbalgebied laten zien. Ook reclame over onze sponsoren is hierbij een mogelijkheid; extra interessant voor nieuwe sponsoren.